넌 나빠 나쁜 나보다 더 나빠 나 어떡해

love love love love 
what’s so great about it?
Advent siiski ju ja päkapikuuud :D && Byebye kodu ja back to Tallinn.
 Hahaha, Montonist sai selle, kui 2 asja osta. Aga päris hea tassike isegi.
 Pühendusega Carole :D:D
 Võtsin kodust mõned oma kpop albumid kaasa (oleks TVXQ oma ka tahtnud võtta, aga see on reaalselt A4 suuruses ja mitte just väga peenike ning seekord mul ruumi ei olnud kottides).
 Ja mulle niii meeldib uus iTunes ja see, et kui albumite järgi kuulad, siis ta annab selle riba värvid albumi kaanepildiga samasugused *o*
Ärkasin täna mingi kümne aegu, sõin, käisin pesemas ära, olin netis. Mingi hetk avastasin, et ooops, pean vähem kui tunni aja pärast juba bussi peale minema. Emme tegi mulle kiire lõunasöögi (+ mu pina coladaaa haha). 13.30 läks buss K-N -> Pärnu, pool tundi pidin ootama vahepeal ja siis 15.00 läks Pärnu -> Tallinn. Karl tuli mulle Tallinnas bussi vastu ja sõidutas mu ilusti ühikasse. Sain oma koti ka ta käest kätte.
Suht jube, kõigest kolm nädalat veel ja siis on juba vaheaeg ja jõulud ja aastavahetus ja siis on eksamiddd O.o
Mul on talvega koos tulnud soov süüa teha. See nv ma jõudsin alles reede õhtul koju, siis olin söönud ja emmel oli söök valmis. Laupäeval käisime Pärnus ja nkn osteti koju megalt süüa, et issi sünnipäeva tähistada. Ning täna ma tulin juba enne lõunat kodust ära. Nii et ei saanud midagi kokata :(
Ühikas ka ahju pole, seega ei saa siin ka midagi teha. Peaks tegelt jahu ostma ja tahaks pannkooke teha.
Muidugi mul tekkis ka väike probleem. Nimelt on enne vaheaega jäänud veel kõigest kaks nädalavahetust ja ma ei tea nüüd enam, kuidas koju minna :D Ma arvestasin koguaeg, et kolm nvd on veel. Et see nädal nüüd ei lähe koju, peale seda lähen, siis jälle ei lähe ja siis on vaheaeg, aga nüüd ma ei teagi enam :D Väga raske on otsuseid ikka langetada :D
Ja tundub, et mu põlvevalu põhjuseks on vist ikkagi külm, sest esimest korda mul sel aastal see probleem tekkiski siis, kui see esimene külm+lumi oli. Ja nüüd läks uuesti külmaks ning mu põlv jälle valutab. Suhteliselt halb, sest see ei ole mingi väike valu, vaid pigem nagu ow-ow-ow-ma-ei-saa-enam-edasi-kõndida. Kurbbb on see elu :D
Aga hea küll, sai päris pikalt juba kirjutatud. Aitab tänaseks.

No comments