I NEVER MEANT TO SAY I'M SORRY

i love the way you breathe inside my head 
but something's gotta change 
i'm barely holding on
Unustasin täiesti ära, aga ostsin esmaspäeval selle väikese koti ka, sest ükskord juba tekkis probleem, et kuhu asjad klubisse minnes panna. See on täpselt paraja väikese suurusega, et telefon ja raha ja paar mini asja veel sisse mahuks.
Ja täna igavusest esimest korda esmaspäevast saadik üles oma tuppa ronides avastasin, et emme on vist mu toa üle võtnud.
Ja siis vaatasin oma seinalt pilte ja mõtlesin, et peaks juurde ilmutama ja lisama sinna.
10. klass oli siis vist.
 Ja 9. klassi alguse sõbrapilt. Ma ei tea, miks ma siin nii... imelik välja näen :D
 Ja igavusest tegin igasuguseid pilte enne.
 Ja leidsin juhuslikult oma õpinguraamatu/matrikli. Ma küsisin sinna hindeid vist ainult 10. klassis suht :D
 Ja informaaatikaaa. Jee.
 Ja mul pole õrna aimugi, kuidas mu kõige vanem kaktusebeebi selle augu saanud on...
 Ja vahetasin telefonil taustapilte (kui millestki pilti teha pole, siis telefonist võib ikka :D)
Põhimõtteliselt jah, emme ja issi on siis Tartus. Karl on väljas kuskil ja Henrik tuli natuke aega tagasi muusikakoolist koju ja nüüd ta on üleval. Ning mina ikkagi oma diivani peal :D Õnneks jalg niisama pole enam nii valus, aga sinna peale toetada ma veel lähiajal ei saa, kui ma just ise piinelda ei taha. Käin siin oma karkudega vahepeal ringi ja harjutan kooliks. Esmaspäeval kohe muidugi pikk päev (8.00-19.15), mis ei ole väga lahe, aga no valuvaigistid kaasa ja saab hakkama. Ülejäänud päevadel õnneks vaid üks või kaks loengut, mis on hea.
Ja alkoholi päris mõnda aega nüüd tarbida ei saa üldse hahahahahahahahaa.
Karliga homme siis Tallinnasse (ja Jaak tuleb ka meiega :D wat ma ei teadnudki, et Karl teda teab...) ja Karl ütles, et ta ei aita mul mu asju ühikasse sisse viia :D:D Pean vist karkude ja kolme kotiga hüplema seal :D:D:D ooo kui armas vanem vend mul on eks :D
Nagu neljapäevalgi. Emme pidi tööle minema (tal oli muidu see nädal just juhuslikult puhkus, aga üks päev pidi järsku ikkagi minema mõneks tunniks) ja Henrik oli koolis ja issi oli ka tööl. Seega mina ja Karl olime kahekesi kodus. Lõunaks siis ta tegi süüa ise muidugi, sest ma siis veel ei liikunud üldse. Ja siis istus laua taga omma läpaka ja söögiga ja sõi rahus ning ütles mulle, et ma võin omale süüa võtta kui tahan. Ma mingi ooooooooook siis eks :D Lõpuks sai tal söödud ja siis ütles, et ma pean ootama kuni Henrik koju tuleb ja mulle süüa annab (Henrik käis see päev just Pärnus mingisuguseid õpilasesinduse asju ajamas) :D Õnneks ta ikkagi pani mulle söögi taldrikusse, aga nii lihtsalt see veel ei läinud :D Siis Karl ütles, et ta jätab selle mulle laua peale ja et ma ise järgi läheks :D:D Aga no õnnneks tõi lõpuks mulle siis kätte ka selle taldriku :D
Ega Karliga need asjad lihtsalt ei käi jah, ükskõik mida ta käest küsida, kunagi otsest vastust ei saa :D
Aga ok, nagu näha siis tegin täna väikese rännaku üles oma tuppa, kus mõnda aega hängisin ja nüüd olen jälle all.
Väga igav on muidu ikkagi :( Aga õnneks siis esmaspäevast jällegi kooli, jeee.

No comments