I WANT THE WORLD TO GO AWAY

adolescence didn’t make sense 
a little loss of innocence 
the ugly years of being a fool 
ain’t youth meant to be beautiful?
Tänane päev siis.
Carot hommikul ootamas. Ma veel kiirustasin, et täpselt 9.15 kohal olla ja siis Caro jäi hiljaks oma majast välja tulemisega, normaalne :D
 Karli ootamas. Asjad pakitud ja midagi teha polnud mõned minutid (ja mulle meeldivad mu sokid).
 Nii hea õde olen või mis.
 Karl on energiajookide fänn. Ütles, et need maitsevad hästi (õõõõõ :D).
 Märjamaal burksi peatus. Stalker leve uppp jällegi, aga pidin oodates endale tegevust otsima ju. Pealegi oma venna pildistamine ei lähe stalkimise alla (EKS).
 Nom fucking nom. Tegelikult oli nii, et ma sõin hommikul umbes 8-st, vahepeal sai kiiruga üks porgand ka söödud ja see pilt on tehtud 17:08 ning selleks ajaks oli nälg juba peal :D
 Karl muidugi ei lubanud mul autos süüa ("sa ikka tead, et ma lasin just salongi 50 euri eest ära puhastada v?") ja kui ma siis uuesti autosse istusin oli ta mu läpaka võtnud (millest ma muidu tublisti Filosoofiat lugesin :D) ja vaatas Borati videosid YouTube'ist.
 Veel üks pilt enne uuesti sõitma hakkamist.
 Ja vahepeal aknast sõidu ajal tehtud (mind muidu nii häirib viltune horisont sellel pildil!!!!!)
 Kahjuks 4.0 ei tulnud ära, aga hea seegi :D
Jah, nüüd ma laman siin oma voodis ja homme hommikul siis niite välja võtma. Saan õnneks autoga sinna ja tagasi ka, sest lähme Karli ja emmega kolmekesi. Väga hea.
Ja mainiks veel ära, et homme me Caroga disk. mat. harjutustunnis EI KOHTU :D:D Jääb lõpuks meelde või ei :D (ma arvan siiski, et ei).
Aga nüüd lähen varsti magama, sest 8-st peab hakkama hommikul Pärnu poole sõitma, et 8.30 umbes arsti juures olla ning see tähendab, et 7.00 äratus vaja panna.
Ok, head ööd siis.

No comments