IT'S FEELING LIKE A FESTIVAL TONIGHT WITH THEM FLASHING LIGHTS

and we don't got a worry in sight and until it gets bright outside we breakin' all the rules that we know
Igasugused pildid tänasest.
Käisin siis täna kirurgi juures uuesti. Vahetati side ära ja nüüd peaks iga 2-3 päeva tagant seda vahetama hakkama. Ja 27. septembril (neljapäev) lähen hommikul uuesti Pärnusse selle sama kirurgi juurde kontrolli. Hüplesin siis täna sinna, mis oli väga väsitav :D Arst tahtis, et ma järgmine nädal ka kodus oleks, aga ma ütlesin, et ma lähen kooli. Et jah, pmst ta soovitas koju jääda, aga kui ma ise hakkama saan, siis võin koolis ka käia. Tõimegi siis peale seda mulle kargud ka ära. Hea, et on selline koht, kust saab karke laenutada. Poleks väga mõtet osta mingi paariks nädalaks, et need siis pärast seisma jääks.
Peale seda käisime vanaema ja siis Vaike juurest läbi ja poest ka ja siis kojuuu.
Nüüd on side palju väiksem peal, aga jala peale toetada esialgu ikka ei saa, liiga valus. Eks peab hakkama tasapisi jälle proovima kõndimist ka.
Homme hommikul lähevad emme-issi Tartusse tädi Merle sünnipäevale ja tulevad alles pühapäeva hommikul/lõunal tagasi. Pühapäeva õhtul siis Karliga Tallinnasse ka.
Emme rääkis enne tädi Kadriga telefonis (ta on mu sugulane ja Tallinnas perearst ning perearstikeskuse juhataja kui ma õigesti aru sain :D), et ma saan tema juures sidumas käia ning ei pea kuskile Pärnusse sõitma hakkama. See on vähemalt hea eks.
Aga jah, polegi nagu midagi tarka hetkel juurde rääkida :D

No comments