THE HARDEST PART IS GROWING UP

that’s a death defying walk she’s got, dancing to the parking lot 
ooo eighteen 
what she does to t-shirts, so good make my eyes hurt 
ooo eighteen
Lemmik lõhn 4everrr muidu.
Käisime täna hommikul siis Pärnus. Mul võeti varbast niidid välja, mis oli kohati päris valus, aga õnneks mul on lahe arst seal, kes teeb asja normaalsemaks :D Ostsin lõpuks ometi ka uued kõrvaklapid ära (praegu kasutasin mingeid Henriku omi, millel üks ainult töötab :D:D) ja nüüd olen happpy. Tellisin eBay'st ka just ühe asja, aga sellest kirjutan siis, kui kohale jõuab (ja see peaks loodetavasti järgmine nädal juhtuma). Karl käis mingites autopoodides ka ja Blu-ray mängija sai ka ostetud.
Olen täna päev otsa mõelnud, et peaks selle Väljendusoskuse kava ära tegema (homme on tähtaeg), aga no ei ole kuidagi tuju sellega tegeleda. Liigub ikkagi homme hommikusse :D (ja muidugi jätan kõik asjad viimasele hetkele...).
Mõtlesin täna Apollos, et peaks mõne raamatu ostma, aga midagi huvitavat ei hakanud silma, mis on kurb, sest tahaks midagi head lugeda.
Hmm... Rohkem polegi vist midagi tarka rääkida. Ilm läheb ka halvaks ära, aga pole hullu, sest mind ootavad ees lebopäevad kuni pühapäeva õhtuni, kui peab jälle Tallinna poole liikuma hakkama (ja lololol Henrik peab homme ilusti tipa-tapa kooli minema hommikul). Ma olen lihtsalt niiiiiiiii õnnelik, et saan oma reedesed tunnid teisipäeviti ja kolmapäeviti ära teha. Ja peale järgmist nädalat hakkavad neljapäevad ka üe nädala vabad olema, mis on veel toredam ^___^ Järgmine neljapäev saan vist taaskord Karliga koju ja sellest järgmisel nv-l jään vist Tallinna, sest b-day on, aga eks seda näeb veel.
Nüüd on kõht täis ja hea muusika käib ja tuju on hea O(≧∇≦)O (lähen Chi's Sweet Home'i edasi vaatama (ma tänan sind, Caro, et tutvustasid mulle seda maailma armsamat animet :D)).

No comments