LET ME LOVE YOU (UNTIL YOU LEARN TO LOVE YOURSELF)

how can you understand something that you never had? 
ooh baby if you let me i can help you out with all of that
Mingis varasemas postituses on mul siin samasugune pilt, ainult et seal on ainult 2 pudelit kokku peal vist :D Aga mina tulin pühapäeval siia ja nii see välja nägi :D
Uuu, nii palju õppimist (lol not).
xxxxxxxxxxxxxoooooooooooo vist.
Ja "wet dog" pilt.
Muidu jalg paraneb ilusti ja nädala aja pärast siis niite välja võtma. Loodaks, et sünnipäevaks oleks haav enam-vähem ära paranenud (et saaks väikse peokese ikka ka pidada :D).
Käisin Karliga teisipäeval, eile ja täna Telliskivi perearstikeskuses siis sidumas, aga täna öeldi, et kui tahan, siis saan edaspidi seda ise kodus teha (jeeeeeeeeee ei pea enam sinna kohapeale minema). Karl läheb täna K-Nõmme ka ära, aga ma jään nkn Tallinnasse see nv (ja vb järgmine ka, sest kolmapäeval lähen koju ja neljapäeva lõunaks tagasi mate täiendusõppesse ja ei tea, kas viitsin jälle reedel uuesti koju sõita 2,5 tundi).
Aga jah, täna lebooo päev. Vaid mate täiendusõpe 14.15 ja peale seda pole midagi.
Ok, vaatan nüüd True Bloodi edasi, sest ma olen niii maas selle vaatamisega, et jube lausa.

No comments