YOU LIKED TO PLAY WITH DARKNESS ALL THE UNIVERSE COULD GIVE

i remember everything 
you were beautiful then 
i'm still in too deep
Üks screencap, mille telefonist leidsin (True Blood jee).
 Ja kui loengus mitte midagi ei kuule/näe, siis telefoniga mängimine aitab alati (mu armas mat. anaal :))))))))) 
Põhimõtteliselt oli tänane päev üks nõme päev (loengud 9.45-19.15 not cool), aga olen aru saanud, et esmaspäevad (mis mul on ainukesed pikad koolipäevad (üle nädala hakkab 8.00 ka, aga järgmise nädalaga lõppeb mat. täiendusõpe ära ja siis on vaid 15.30-ni)) polegi nii hullud, kui arvaks. Gümnaasiumis ma olin näiteks peale 7-dat tundi juba alati niii väsinud, praegu aga pole isegi 11 tundi koolis olemist nii jube :D Kuigi mat. täiendusõpe ajal oli küll nii, et poole pealt andsin alla ja lõpetasin kaasa mõtlemise ning lihtsalt kirjutasin kõik tuimalt maha. Ühesõnaga, keskendumisvõime päeva lõpuks läheneb nullile (eriti kui su ühel küljel meisterdatakse Nokiast iPhone'i ja teisel pool tehakse näputempleid :D).
Aga homme hommikul siis käin Karliga veel korra siin ka sidumas ära enne neljapäeva, kui niidid välja võetakse (Reti hirmutas mu täna nii ära, et ma ei taha mitte mõeldagi enam sellele :D) ja peale seda kooli. Vahepeal kaks tundi vahet ning siis uuesti teiseks harjutustunniks IT-majja.
Kolmapäeviti siis nüüdsest alates 3 loengut, aga see-eest reeded vabad. Ja kuna mul neljapäevad peale järgmist nädalat ka üle nädala vabad ja üle nädala hommikul 8-st vaid üks loeng, siis pole väga mõtet siin Tallinnas tühja passida nendel nädalatel, kus koju tahan minna.
See nädal siis lähengi kolmapäeva õhtul Karliga K-Nõmme. Neljapäeva hommikul Pärnusse niite välja võtma (eiiiiiiiiiiieeieieieieieieieiieiiiiiiiiiiiiii taha) ja polegi veel otsustanud, mida peale seda teen. Kas: a) istun bussi peale ja sõidan Tallinnasse või b) istun bussi peale ja sõidan K-Nõmme tagasi. Reedel on see TTÜ Tudengkonna 92. sünnipäeva pidu ja ma ei tea, kas viitsin selle pärast Tallinnasse tagasi tulla, sest sel juhul ma jääks jällegi nädalavahetuseks siia. Samas aga tahaks koju minna ja leboootada (mis sest, et terve üle-eelmise nädala vigasena diivani peal istusin eks :D). Et jah, ei teagi hetkel, mis teen. Kolmapäevaks peaks vist välja mõtlema.
Jutt läheb pikaks ja ma väga ei viitsi enam kirjutada. Loen vist natuke ja siis lähen magama, sest homme peaks Karl juba hommikul 8-st mind siduma viima (7.45 äratus hahaha).
Jah, see ya ja head ööd praeguseks.

No comments