WE RIDE BY LIKE THERE'S NO ONE THERE

got a devil on one shoulder and an angel on the other one
Paar pilti mu lebolast.
See on tegelikult mingi henrekepp, mille Henrik kunagi tööõpetuses tegi, aga ma kasutan seda hetkel abilisena kõndimises/hüplemises. Üritasin ka haige jala kanna peale veits toetuda, aga see on liiga piinarikas nii et jääb ära.
Muidugi homme pean siis haiglas veits ringi ronima. Ei kujuta ette, kuidas see veel välja näeb. Miljon valuvaigistit sisse ja suva :D ahh, dnw!! Vb siis toome homme kargud ka ära (lmao). Ja mul suva, mis arst ütleb, aga pühapäeva õhtul Tallinnasse ja esmaspäeval kooli (imelik mõelda, et ma niii väga kooli tahan minna, aga jah, ei tahaaa enam puududa).

Ja kuna ma praegu simsi mängin koguaeg, siis mõned screencapid ka :D
Ja praeguseks kõik. Eks ma homme siis kirjutan, et kuidas Pärnus läks :D

No comments