I’M A BAD KID LIKE MY MOM AND DAD MADE ME

i could be your girl girl girl girl girl girl 
but would you love me if i ruled the world world world?
Issi käis eile siin ja tõi mulle asju ning siis käisime pärast poes ka. Igastahes, parklas juhtus selline asi, et mingi suvaline tüüp küsis, kas meil tuld pole. Issi ütles, et sigarisüütaja on (hakkasime just autosse istuma) ja siis sellega andis tuld. Ma olin pärast ala "ma ei teadnudki, et see niimoodi töötab" ja siis issi "Karl oli eile maal samamoodi. ma ütlesin talle, et tee väike lõke ja ta ütles, et ta ei oska sigarisüütajaga teha". LOL ühesõnaga.
Muidu mul esmaspäeval tunnid 8.00 - 21.00... Armas.
Ja täna on pmst terve päeva vihma sadanud, mis pole lahe, sest ma tahtsin just kesklinna minna... Loodan, et homme saan minna siis.
Ok, kõik tänaseks.

No comments