WHEN YOU CAME IN THE AIR WENT OUT

i don't know who you think you are but before the night is through 
i wanna do bad things with you
 iOS 6 tuli just välja ning ma update'isin ka siis oma iPhone'i ära ning päris mitu uuendust on. Minu jaoks suurimad on siis layout'i osaline muutmine (nagu näha siis player'is on teistmoodi veits + mõne koha peal värvid on erinevad varasematest) ja Do Not Disturb, mida enne üldse polnud. Mainiks ära, et mulle nii meeldivad iOS uuendused :D
Ja praegu ma istun üksi siin ühikas ja vaatan True Blood'i ikka veel :D 4. hooaeg juba ja reaalselt lõppes just natuke aega tagasi 5. hooaeg, nii et vaid natuke üle 12 osa veel vaadata ja siis on kõik vaadatud kuni järgmise suveni, kui 6. hooaeg algab :( Aga jah, ei viitsi täna midagi erilist kirjutada. Kokkuvõttes (ooo inglise keele esseed meenuvad) on mega lebo päev olnud.
Aaa, muidu ma muutsin oma blogi ka täna nii palju, et lisasin vasakule äärde 'follow' nupu, sest seda enne mitte kuskil polnud.

No comments